Monday, September 14, 2009


Cerita RINDU lagi....
Rindu dengan anak dara ayu sorang nie....
lama rasenye... tak jumpa... last masa cuti penggal awal puasa hari tu....
dah 3 minggu tak jumpa... rindunya........
tak sabar nak tunggu anak ku ini balik ari jumaat nie....
Suami ayu selalu ckp... sabarlah anak tu kan kat sana (Sek Teknik Teluk Intan...Perak) belajar... bukanya apa.... sabar lah bila cuti sekolah jumpalah dia....
Ayu dengan anak ayu ni.... mcm adik bradik.... tapi tegas sebagai ibu tetap ada... apa saja dia nak cerita... dia boleh cerita kat ayu....dia pun kalau balik ha... banyaklah cerita dia tu....
Tu yang rindu datang lagi tu......

3 comments:

Olive Tree Guitar Ensemble said...

Hi, it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

DYLA said...

sonoknya ada anak dara kan? hehehe...

tak biasa jauh tu namanya kak ayu... takpe la. skrg berkorban duk jauh, esok hepi bila tgk dah sukses. jumaat tak lama je lagi tu..

ayuz said...

tu lah.. dyla... kalau makan ingat kat dia... ni dah masuk asrama balik ni... aduhai... cuma doa je lah... mudah2an dia sukses..

Post a Comment